( end | 2019. 11. 12., k – 08:53 )

Szerkesztve: 2019. 11. 12., k – 08:57

Meg kellene érteni végre, az ingyenes szolgáltatóknak nem érdeke a felhasználók egyéni érdekeinek képviselete., mert cégszerűen működő vállalkozás elsősorban saját érdekeit képviseli, - ha nem így lenne, már rég csődbe ment volna. (Tételezzük fel, hogy bizonyos esetekben a felhasználói szándék az "e-mail"-es kommunikáció "örökre" történő megőrzése.) - Az "ingyenest" egyetlen szándék vezérli, - azaz emiatt szolgáltat jóarcúan, - hogy pénzt kereshessen az idealista, öröklétről ábrándozó felhasználók által ilyen szolgáltatóknál betárolt levelek tartalmának feldolgozásával, annak eredményeinek piacra dobásával. (Ha rajtuk egyszer a pénzét megkereste, továbbiakban miért is tárolna számára értéktelen hulladékot a saját költségén..?)

Főként, ha pénzkeresési szándékkal, vevőkkel tartunk ilyen fiókokon kapcsolatot, gondoskodni kell a levelezés kliens programon keresztül történő kezeléséről, és a rendszeres mentésről.

(Nézem most magamnál, jelenleg összesen 43800 levél van betározva, a magyarországi internetes szolgáltatás elejétől megvan minden, a kezdeti Win95 OE-n intézett levelektől, (Bocs, Win311-től, akkor még Pegazus Mail,) :) - a közben változó kliensek között konvertálással. - És minden folyamatosan mentve. - Nem ördöngösség, csak egy kis odafigyelés. :) )