( zeller | 2019. 09. 20., p – 16:14 )

A kicsi turbóktól fölösleges félni - ha félsz, vegyél húzzukki-t, ők 3+7 évet adnak rá - igaz, picit kötött, hogy hova lehet ezalatt akár éves szervízre is vinni. De a Ford ezrese sem rossz (sőt!), sokadik éve zsebeli be az év motorja díjat.
Vezetési élményre persze más, mint a négy hengeres szívó, vagy akár turbós motorokkal hajtott autóké, de igen gyorsan megszokható, és utána bőven élvezet ezeket is hajtani. (Tudom, idén tavasztól van a "családban" egy EcoSport, és nagyon meg vagyok vele elégedve a 15 éves Fusion után, ami négy hengeres 1.4-es szívó motorral rendelkezik)

Próba... Suzuki: 2-3 kereskedés: később telefonon egyeztessünk időpontot, mert most nincs bent tesztautó/nincs bent kolléga/egyéb okból nem (anyátok...). Dacia: (Duster), igen, lehet, nézünk egy időpontot, mert szinte folyamatosan "kint van" a tesztautó - néhány napon belül megvolt a teszt - nem nyűgözött le. Ford: egyik kereskedés: hozom a papírokat, másolunk jogsit, és utána hozom a forgalmit meg a kulcsot. Másik kereskedés, rövid igényfelmérő beszélgetés után "hozom a kulcsot, és a próbaúton folytassuk a beszélgetést"...
Opel: egyeztetett időpontban mentem, kereskedő fogadott, a tesztautót kívülről megnézhettem, mert épp valami hasfájásuk volt, miért nem lehetett vele egy kört menni.

Ha azt akarod, hogy megerősítsünk abban, hogy vegyél miautónkat, hát legyen - nekem nagyonműanyag volt az egész belső...