( _Franko_ | 2019. 09. 06., p – 17:53 )

Ránézésre is sokkal egyszerűbb mint az, hogy keresztülhugyozod a rétegeket, hogy a stateless szolgáltatások garmadáján keresztül meg tudjad oldani egy clustered rendszerben, hogy kidobd a felhasználót, ha kapott egy másik session-t. Aztán meg kezeled a végtelen mennyiségű hibát, ami mindebből következik, terhelve a call-center-t és az it-support csapatot és végül már egy komplett rule engine dolgozik workflow menedzsmenttel, hogy mikor kell tényleg kidobni a felhasználót és mikor van az, hogy mégiscsak legális egy másik session, mert valamelyik legacy fos üzletileg annyira fontos, hogy annak mennie kell, de nincs már fejlesztője 13 éve és 7 hónapja, ezért mindenki ahhoz kell igazodjon.

Mindezt azért, mert 'Persze, Józsikám, meg lehet oldani, hogyne kérlek, holnapra? Igen, meglesz.'

--
https://iotguru.live