( carlcolt | 2019. 08. 14., sze – 22:33 )

Amugy en vagyok mar a mai vilagban az egyetlen, akinek igenye van arra, hogy tudja, hogy hiba eseten besetalhat fizikailag a kozeli bankfiokba? Ha mar egyszer a penzemet tartom ott, ha nem tudok belepni, legyen ott valaki, aki elmagyarazza miert. Ne robottol kelljen kerdeznem chat-en, hogy "can I speak to human?". Ne telefonon kelljen 20 reklamot vegighallgatnom a varakozasi idoben. Hanem ha eltunik 7 szamjegyu penzhez a hozzaferesem, legyen hova bemennem, es nezzen a szemembe az ugyintezo, es adjon jo okot arra, hogy ne kerjem a fonoket. Abbol a profitbol fussa mar bankfiokra es alkalmazottakra, ennyi erovel a Google vagy a Facebook is lehetne a bankom. (Ahol szinten baszhatom, ha nem tudok belepni tobbet, mert nem tetszik nekik az IPv4, amirol megprobaltam).

En vagyok az egyetlen, aki ragaszkodik a "hagyomanyos" bankolashoz a "szemelyesseg" miatt?