Ez oké. Még egyszer, a recovery process során megadott contact email csak arról szól, hogy oda küldik meg a skynet ítéletét. Amíről én beszélek annak nem tudom mi a "szakszerű" neve, de azt évekkel korábban adtam meg (elsődleges gmail címem), és éveken át kaptam rá a google security alertjeit, ha beléptem a szóban forgó letíltott címre új böngészőből. Most kiderült, hogy ez spammelésen kívül másra nem jó, ilyenkor nem segít.
Küldtem nekik harmadszor is requestet. Két perc alatt jött a robotválasz. Annyi idő alatt ember el se olvassa a litániát, amit leírtam oda. Azzal is csak szopatják a népet, élő ember nem olvassa. De üzleti ügyfelek felé se jobb a support. Dolgoztam partnerüknél, olyan terméken, amit ők maguk is használtak. Akkor legalább ember válaszol, de hetekig túráztat és hülyének néz, mire elfogadja-felfogja, hogy a hiba a csodálatos, nemgonosz cégnél van. Tényleg meneküljön mindenki amíg lehet.