( gee | 2019. 04. 27., szo – 20:04 )

Nem tudom, miért nincs igazam (kifejthetnéd, érdekelne).

De még 10 fős kis cégekben is láttam olyan megoldást, hogy a céges ADSL mellett volt hiba esetére valami más. Az egyik cégnél egy sima modem, a másiknál meg ISDN kapcsolat. OK, a sebességekből is látszik, hogy ezek régen voltak, na de pl. a rendőrség vagy katasztrófavédelem vagy mentők folyamatos kapcsolata számomra tűnik annyira fontosnak, hogy szerintem meg kellett volna oldani egy második kapcsolatot. És teljesen mindegy számomra, hogy egyszerűen egy 4G dongle-t bedugnak valami kallódó régi gépbe, és kinevezik azt vész átjárónak, vagy kihúznak valahonnan egy második bérelt vonalat. A lényeg az, hogy van számos lehetőség, ha végiggondolták volna, tudtak volna olyan rendszert építeni, ahol egy gép kiesése nem jár ilyen hatással.

Mert mi van, ha nem a polgármester kapcsolja le az áramot ismeretlen okból, hanem a gépben valami alkatrész tönkremegy, és aztán egy hétig nem sikerül újat beszerezni helyette? Akkor addig a Rendőrség meg a Mentők majd megkérik a lakosságot, hogy hangosan kiabáljanak segítségért, ha baj van? :-D (Igen, tudom, kaptak rádión riasztást. Csak túlzok egy kicsit, hogy jobban átjöjjön, hogy mit akarok mondani)