( Pene | 2019. 04. 18., cs – 01:21 )

+++

És mennyi ilyen van, te jó ég... Viszont ha valamit mindenképpen meg kell oldani, javaslom a multik esetén a jogi út felemlegetését. Ekkor adott esetben a supporton belül (kötelezően) átveszi másik csoport vagy épp a support leadje a problémát, ami után egy fokkal gördülékenyebbé válik az ügyintézés.

Nemrég esett meg velem, hogy 43 napig tartott amíg (nem levelezést érintően) egy hasonló ügyet felgöngyölítettem. Konkrétan 33 nap volt amíg a Cloudflare support queue-ján végigvertem (végül egy második ticketben, cca. 25(!!!) oda-vissza válasz után, mert végül előjöttem a "legal authorities" varázsszóval), hogy bizony ők a hibásak. Pontosabban kiderült, hogy mind a Cloudflare, mind pedig az általuk használt Project Honey Pot rendszerében hiba van, ami miatt adott esetben nem lehet lekerülni a CF egyik banlistájáról.

Volt nem kis örömködés, amikor kiderült, hogy értek mégis a szakmámhoz, csak ilyen mega cégekkel szemben az ember hajlamos már idejekorán feladni, mert még ő is elhiszi, hogy ott csak zsenik dolgoznak (ami igaz, de ők is hibáznak).