( BehringerZoltan | 2019. 03. 22., p – 02:06 )

Remek példa! Az általad imént kedvesen törpeállamként hivatkozott Magyarországnak az autók kibocsátási normáinak hipotetikus meghatározására való szándékával kapcsolatos érdekérvényesítő potenciálja szignifikáns eltérést mutat a világ legnagyobb gazdasági övezete, USA, Oroszország ill. Kína relációjában, igaz? (nem)

Szűk pár év tapasztalata, h a legnagyobb autógyárak milyen illegális módszereket alkalmaztak a káros anyag kibocsátási szabályoknak történő megfelelés érdekében, szóval itt kutatás/fejlesztésre visszaforgatott rengeteg profitra hivatkozni eléggé visszás.

Ha a különböző adminisztratív intézkedések oda vezetnek, hogy a közlekedők arra vannak ösztönözve, h a meglévő autóikat újra cseréljék, akkor nehéz belátnom, h ezek az intézkedések ne szolgálnák az autógyárak érdekét. Ilyen értelemben a röhögés tárgya a naivitás, h itt bármi nem ezen gyártók érdeke szerint történik.

> Nézzünk egy példát

Miért kéne _egy_ példát néznünk? Összességében kell megítélni dolgokat! Szó sincs róla, h az érdekérvényesítő képesség lenne az egyetlen mérvadó szempont.