Budapesten van három lakásom, akár ott is lakhatnék, de a sok felköltözött tirpák és az, ahogyan a városi életet elképzelik, taszít. Nem az ár volt a döntő tényező, hanem az, hogy élhető a környezet. A tömegközlekedés akkor jobb volt, a volán jobb állapotban volt, az emberek (mantra szerint szarabbul) valójában jobban éltek, volt pénzük, működött a tömegközlekedés és az autós is. Kb. 6-7 éve érezni, hogy az olcsóság miatt fordult a kocka és érkeznek a tirpákék az agglomerációba. Ez meglátszik a közlekedésen is természetesen, megérkeztek a kék ledes muzeális audik, benne a fent említett versenyzőkkel, akik feszítenek az anyjuknál idősebb autóban és előzgetnek ott is, ahol nem kéne, mennek a seggedben. Mára annyian lettek, hogy egymás seggében állnak Szentendrén reggelente. Én szurkolok, hogy Budapest nagyrészt sétálós legyen, mert akkor visszaköltözök végre és az itteni házamat eladom valami audis paréjnak, rallyzhat itt tőlem, amíg életben van. :)