( dorsy | 2018. 11. 21., sze – 09:52 )

A játékok - és sok más program - nem azért _nem_ tamogatnak sok szalat, mert 1x eve nincs mar egy szalas CPU, hanem mert az Intelnek szar a HT megvalositasa (csak kb. 30%-ot gyorsit atlag), de feladta a versenyfutast es brute forcera valtva tud 5GHz-ig boostolgat 100+W fogyasztas mellett. :)

Ha olyan nehezen megoldhato a parhuzamositas, akkor mi a magyarazat arra, hogy leteznek olyan motorok amik tudjak, mig vannak olyanok amik nem. :)

Az egeszet az AMD kezdte a Mantle-lel, de MS/NV se akart lemaradni, kinott a foldbol a DX12 valamint Vulkan es a Metal.

Amig a jatekfejlesztesbe az Intel/NV tolja a marketing lovet, nem is lesz valtozas.

Amit emlitesz jatekot egy 2007-es engine-re epul, raadasul 32bites. Nem tudom mit varsz -.-