( flimo | 2018. 11. 21., sze – 02:53 )

A játék nem egyenlő a szerepjátékos hülyeségekkel meg az fpssel, vannak más irányzatok is. Konkrétan írtam is a Stellarist, ha nem ismered a trailerek ne tévesszenek meg, ezek a Paradox féle 4X játékok arról szólnak, hogy bámulsz egy térképet, néha grafikonokat, ennek cpu kell.

"ami workload parhuzamosithato, az tipikusan skalazodik 32-64-2048 szalig is"

A VGA faék egyszerűséggel párhuzamosítható vektorműveleteket végez, de az nem tipikus példa. A játékok - és sok más program - nem azért támogatnak kevés szálat mióta megjelent az első tobbmagos cpu, mert az Intel előre látta, hogy az AMD 10 év után feladja a technológiai versenyfutást és brute forcera váltva okádja bele a magokat a processzoraiba, hanem mert nehezen megvalósítható a jó párhuzamosítás bonyolultabb folyamatokra, és amíg nincsenek rákényszerülve addig nem erre költik a fejlesztési pénzeket, vagy eleve nem is hozna gyorsulást az overhead miatt.