( Gyuszk | 2018. 09. 09., v – 20:19 )

"mivel a magas haszon nagyobb része elmegy a - elvileg - jobb design és a magasabb minőség költségeire."

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Bocs, a röhögcsélés helyett fordítsuk komolyra!
Oké, az apple sokkal-sokkal-sokkal többet költ marketingre, designra és minőségre mint a garázs-kínai cégek, de nem csak garázs-kínai cégek vannak ám, hanem mostanra globális, komoly versenytársak (huawei, samsung, xiaomi, hogy csak a nagyobbakat említsem). Ezek már simán felveszik minőségben és hozzáadott értékben az apple-lel a versenyt.

Amit az apple másként csinál, az az, hogy tudatosan és masszívan befolyásolja a vásárlóközönség gondolkodását, és simán beadja nekik azt az elmetrükköt, hogy ugyanolyan minőséget érdemes megvenniük dupla-tripla áron, mint amit mások is kínálnak, csak azért, mert az az apple.

--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead