( hendrick | 2018. 07. 24., k – 11:10 )

Igen a helyettesítő terméknél a másik klassz dolog a kosárban az lenne, ha lenne egy pipa, hogy csak ezt kérem, nem kérek helyettesítést. Ekkor a Tesconak sem kellene visszafurikáznia a nem kért cuccokat, meg kukázni a hűtött árukat.

Nem olvastam utolsó betűig még az új ÁSZF-et, ezt mára akartam hagyni, úgy gondoltam ezt a részét majd az ügyfélszolgálattal beszélgetés után teszem meg. Jellemző amúgy, hogy az ügyfélszolgálat sem találta meg azt, amit te igen, egyszerűen annyit mondtak, hogy ez off-shelf termék, ergo nincs.

Én csak a kommunikáció részt tartom hiányosnak, hogy egy nem látványos helyre teszik ezt az üzenetet, amit nem is biztos, hogy használ az ember, egy üzenetet arról, hogy töröltek tételeket a kosárból. Ezt én az összesítő oldalon várnám, ahol a teljes rendelés szerepel, lap tetején kiemelve, ugyanúgy ahogy a papír számlán amivel a házhozszállítás történik, nem eldugva (bevásárlás közbeni kosár részleges nézetnél ha valaki végig lescrollozza).

A másik probléma azzal amit te mondasz, hogy a kiszállításkor nincs a termék, hogy amiről szó van az jellemzően minden nap minden áruházban rendelkezésre áll, és a kosárból 3 nappal a kiszállítás előtt tüntették el, szóval bőven lenne idejük visszakészletezni, még ha hirtelen ki is futottak belőle de inkább nyom nélkül eltüntetik, konkrétan jelen esetben ma 23 óráig még módosíthatom a kosarat, de már a kettővel ezelőtti módosításnál kukázták azt a két terméket, úgy hogy nekem még két teljes napom volt a kosarat módosítani, meg nekik készletezni. Ergo a kiszállításkori készlethez nincs köze annak, hogy mi alapján kukázzák a tételeket a kosárból.