( airween | 2018. 03. 27., k – 09:15 )

Én még nem tartok ott, de van egy csomó más kérdés, ami elég aggasztó.

Néhány konkrét eset, amiket már megírtam a megadott címre, de még nem kaptam rá választ:

  • volt egy hibám, én szúrtam el, nem vettem észre. 2-3 óra szopódás után írtam, hogy segítsenek, aztán hazamentem. Közben kiszellőzött a fejem, és este 10p alatt megtaláltam, mit rontottam el. Kijavítottam, és azóta az működik. Rá két napra megjött a válasz, hogy a tűzfal megfogott bizonyos kéréseket, emiatt nem megy a lekérdezésem... Írtam nekik, hogy nem az volt a hiba, erre még nem jött válasz...
  • Volt egy typo-m, az egyik XML tag-ből kimaradt egy betü. Ilyenkor ez a válasz érkezik:
    HTTP/1.1 500 Internal Server Error
    Date: Mon, 26 Mar 2018 18:28:37 GMT
    Content-Type: application/xml
    Content-Length: 24
    Connection: close
    Set-Cookie: BIGipServer~ESZAMLA~EDU_k8s=!....ag==; path=/

    Feldolgozás sikertelen!


    Vagyis a Content-Type fixen application/xml mindig, ha a válasz plain/text, akkor is.
  • Tegnap óta ez a válasz jön a /queryInvoiceData kérésre:
    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?><QueryTaxpayerResponse xmlns="http://schemas.nav.gov.hu/OSA/1.0/api" xmlns:ns2="http://schemas.nav.gov.hu/OSA/1.0/data"><header><requestId>RID1522...</requestId><timestamp>2018-03-26T18:43:03Z</timestamp><requestVersion>1.0</requestVersion><headerVersion>1.0</headerVersion></header><result><funcCode>OK</funcCode><message>The request is valid, but the endpoint is currently down. It will soon serve requests in the close future.</message></result></QueryTaxpayerResponse>
    Ennek nyomát sem találom a dokumentációban. Az is érdekes, hogy az üzenetek egy része magyar, más része angol.

Jól látom, hogy ezt a rendszert most fejlesztik, kvázi velünk párhuzamosan?