( artifex | 2018. 01. 31., sze – 16:26 )

nem írom külön-külön. valahol nagyon félrement, én nem azt mondtam, hogy kerüljön többe, mint a bevétel. nem tönkremenni akarok, azért ennyire evidens dolgokat nem írnék le. de több ügyfél több bevételt és vele együtt több profitot hoz, nem? ha csökken a minőség a szolgáltatást igénybevevők mennyisége miatt, fejleszteni kell, hogy azonos, vagy akár jobb minőséget adjál és ezt remélhetőleg a korábbi profitodból meg tudod oldani. ha nem tudod vagy akarod megoldani, bármi ok folytán, persze ott van az ingyenes facebook (cégnek ingyenes amúgy?) meg freemail. ez számomra jelent valamit, ami nem feltétlen pozitív a cég felé. de ha más ezt szereti, hajrá.

a svájci jótevőről. ami cégről beszéltem, sikerült náluk csinálni egy olyat, hogy a marketinges kisebb árat talált ki egy akcióban, mint a beszerzési ár és azon imádkoztak, hogy minél kevesebbet adjanak el. hm. a marketinges maradt és a svájci nagybácsi küldött egy kis plusz pénzt, hogy ne legyen olyan csúnya a dolog.

ha már étterem. nálunk az céges étterem napi menüje fent van a facebook-on, alapból ott szoktam megnézni, pedig heti szinten kirakják hétfőn, vagy előző pénteken.

"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not."