( _Franko_ | 2018. 01. 31., sze – 13:00 )

"mondjuk a példádban azt meg tudod állapítani, mielőtt nekikezdenél, hogy ezer regisztrációra jut öt olyan aki pampog, érdemes-e vele foglalkozni."

Nagyszerű, és mi van akkor, ha már rég megállapították, hogy minden egyes lepattanó 'ncc1701' felhasználóra jut 2000 másik, aki otthagyja a pénzét?

"abban ncc1701-gyel értek egyet, hogy a szolgáltatónak ki kell énekelni a pénzt az ügyféltől, ehhez viszont be kell áldoznia valamit."

Abból a hamis képből indulsz ki, hogy a szolgáltatónak ki kell énekelni a pénzt, ha három hónappal korábban kell asztalt foglalnod az étterembe, akkor mondjuk pont leszarják, hogy valaki kizárólag faxon vagy távirattal szeretne asztalt foglalni, ha állandóan csörög a telefon.

Az üzlet kétoldalú dolog, nem biztos, hogy nekem megéri az, ha nálam akarod hagyni a pénzed. Nem kell mindenkit kiszolgálnom, elég azokat az ügyfeleket kiszolgálnom, amelyek a legtöbb pénzt hozzák a legkevesebb kiadással. Ha 'ncc1701' nem ilyen, akkor teljesen racionális üzleti döntés az, hogy keressen olyan szolgáltatót, aki elfogadja a különcségeit.