( trey | 2018. 01. 18., cs – 12:58 )

Szerintem te félreértesz valamit.

Szerintem meg kell. Ugyanis Apple termék tulajként nekem is osztottak lapot. Tim Cook havi 4 bocsánatkérése sem azért érkezik, mert a lelkiismerete miatt nem tud aludni, hanem mert a sajtó hírt ad ezekről, mert érdekképviseleti csoportok pert akasztanak a nyakukba és mert nyomást gyakorolnak rájuk.

Akkor is osztottam az Apple-t, amikor csak iPhone-t használtam. Azért, mert egy prémium terméket gyártó cég nem engedheti meg magának, hogy lepattogzott készüléket kelljen kicsomagolnom 250 ezer forintért 2012-ben.

Olyan hibákat, amiket indulófélben levő kínai vállalatok sem engednek meg maguknak, amik negyedannyi áron árulnak ilyen termékeket.

És ha ezt szóváteszed, akkor az Apple általában arrogánsan kezel (rosszul tartod, rosszul fogod, rosszul melegíted), pedig te vagy az ügyfél.

Ne kelljen már elnézést kérni.

Annak is értem a pszichológiáját, hogy az Apple felhasználóknak miért fájnak ezek a cikkek.

ˇˇˇˇˇˇˇ

--
trey @ gépház