( hajbazer | 2018. 01. 09., k – 20:37 )

A múlt héten arról írt a The Guardian, hogy az első három csoportos keresetet beadták az Intel ellen. Egyes hírek szerint azonban az Intel további csoportos keresetekre számíthat. Megjegyzem, nagyon helyesen és jól megérdemelten.

A lakájmédia és az informatikai biztonsággal foglalkozó orgánumok természetesen mélyen kussolnak, elkerülendő, hogy még nagyobb csorba essék hardvermultiék hírnevén. A szélsőségesen vadkapitalista ZDNet ráadásul odáig merészkedik, hogy a botrányra való tekintet nélkül lehoz egy Intelt fényező cikket, avagy elülteti a bogarat birkáék fülében, mire kell majd gyűjteni a zsetont, ha már a gyári hibás, agyonpeccselt processzorok nem elég gyorsak.

A fizetett bértollnokok tehát szorgalmasan teszik a dolgukat. Nehogy eszébe jusson sokaknak számon kérni az Intelen egy gyári hibás termék gyári hibáit. Nehogy ráeszmélhessen valaki, hogy a jelenleg a felelősség alól kibúvókat kereső, és a magát rögtönzött PR-köpönyegforgatással mosdató Intel profitéhsége, versenyelőny mindenek fölé helyezése, mérhetetlen felelőtlensége és nemtörődömsége vezetett ide. Nehogy eszébe jusson sokaknak számon kérni az Intelen, hogy annak ellenére dobták piacra az új, Coffee Lake processzorfamíliát, hogy már rég tudtak a galibáról. Nehogy eljusson valakinek a józan eszéig, hogy utóbbi nem volt más, mint a fogyasztók szándékos megtévesztése. Nehogy ne törődjön bele mindenki a teljesítménycsökkenésbe és ne engedelmes cloud-birka módjára bővítse gépparkját, a kieső teljesítményt pótolva.

A lakájmédia elért sikereibe pedig már itt a HUP-on is úton-útfélen belebotolhatunk. Többen új gépek vásárlásáról és az Intel számonkérésének hiábavalóságáról vagy lehetetlenségéről beszélnek. Sőt, valaki odáig merészkedik, hogy a számonkérés hivatkozási alapját is megkérdőjelezi. Így már értem, hogyan süllyedhettünk idáig, ha a fogyasztók képesek ennyire saját maguk és egymás ellenségei lenni.