( dozsi | 2017. 12. 29., p – 20:25 )

Én inkább azt tartom szánalmasnak, amikor valaki annyira a rabja egy terméknek hogy már-már hittérítőként próbálja mindenkinek úton-útfélen "eladni". Ezen cél érdekében minden lehetséges módon szapulja a konkurenciát, pláne ha az tényleg elcsesz valamit.
Nha ez az ember ilyenkor minden reggel úgy érkezik a munkahelyére hogy köszönés helyett már azzal kezdi hogy milyen szar ez meg az meg amaz. Bezzeg ha nála nem stimmel valami, akkor lapít mint sz a fűben. Mert az ugye bocsánatos bűn. És ez márkafüggetlen feature ezeknél az embereknél. Jobb esetben fizetnek neki érte (mondjuk akkor legalább írja ki a fejére), rosszabb esetben csak ennyire szemellenzősek.
Ha pedig elkezdni nekik fejtegetni az ember, hogy oké, de itt is vannak gondok, de szerintem ezért meg azért nem rossz választás, akkor masszívan elkezdik letámadni az embert. Komolyan mint valami vallási szektások...

Azt gondolom hogy el tudom dönteni, hogy melyik terméket választom, de valamiért ezek mindig megjelennek. Hol egy cikkben, hol egy blogon, hol kommentben, hol személyesen. A saját akaratukat tolják másokra.

Rohadtul nem akarok romokkal szórakozni. Mert ha belegebednek se tudnak normális minőséget fenntartani. Szinte holtbiztos hogy lesznek gondok, pláne úgy hogy gyári support végével jellemzően az adott vas driverei sem lesznek már igazán kompatibilisek az újabb szoftverekkel. De ha ad a OnePlus legalább 3 év hivatalos supportot (ami nem valami alibi módon lesz kivitelezve, értsd: megkapja a főverziókat meg minden sec patchet, és nem lassul közben le használhatatlanra), valamint tesznek bele egy normális kamerát és fogadnak valami értelmes designert aki nem csak ctrl+c-t és v-t tud nyomkodni (na jó, ez nem annyira fontos), akkor istenbizony átváltok rá. Tekintve hogy iPhone-nál is ezek a fő szempontok. És belefér ha egyszer a 3 év alatt akksit kell benne cserélni...

Részemről itt a vége, mert ez eléggé parttalan vitának tűnik.