( ha5abe | 2017. 11. 03., p – 18:48 )

"Önnek lehetősége van arra, hogy...bármikor KIKAPCSOLHATJA" megfogalmazás nem azt jeleni, hogy kérhetem.
De kérni, valóban lehet. Írásban is, telefonon is. Egy darabig úgy is marad.
A router mostani felületén a felhasználó már nem is láthatja a WiFree státuszát.
Csak úgy lehet ellenőrizni, hogy áramtalanításnál eltünik-e nagy térerejű jele és visszakapcsolásnál pedig visszatér-e.
Mellesleg mindét szerelő megerősítette, hogy én nem kapcsolgathatom, és az összes routerüknél így van.
Ettől még nem lehetetlen a dolog, mert ha pl. az én általam állítgatható My UPC Profil oldalamon keresztül bejut valahogy az infó oda, ahová az ügyintéző is rögzíti és a router pl. minden újraindításkor beolvassa a szolgáltatónál fellelhető és hozzám (szolgáltatási ponthoz) rendelt config állományból, akkor akár még működhet az általam "bármikor KIKAPCSOLHATJA" megfogalmazás. Ha távolról is újra tudnám indítani a routert (már ha ez szükséges ahhoz, hogy megváltozzon a viselkedése e tekintetben) akkor még a "bármikor" is megállna.