( RaptoR | 2017. 10. 25., sze – 12:02 )

Viccet félretéve a b)-hez: az instagram generáció ezt úgy oldja meg, hogy ha kellően nagy követői bázist sikerült kialakítani nagy nehezen beállított fotók posztolásával, akkor jönni fognak a nagy cégek, hogy "ugyan már, mi lenne ha néha megemlítenéd egy-egy félmondatban a cégünk termékeit, hogy de jók." Azaz bujtatott reklám, ami egy célzott fogyasztói réteget ér el. Ez már annyira elterjedt, hogy a platformok bevezettek egy szűrőt, ami megjelöli ezeket a posztokat szponzorált tartalomnak.

IT témakörben is működhet a dolog, csak valami olyan terméket kellene reklámozni, ami széles körben elérhető. Pl. az OTP-s mobilfizetés ilyen lehet. Megállapodhatnál velük elméletben, hogy 2 hetente posztolsz egy olyat a twitterre, hogy milyen olajozottan és kényelmesen működik a szimplepéj, már hónapok óta nem is hordasz magadnál készpénzt. De addig természetesen nem fognak fizetni, amíg ezt ingyen, önszántadból is megteszed (ami mellesleg még hitelesebbé is teszi a posztot). Egy próbát megérhet, ha komolyan gondolod a dolgot, bár nem hinném hogy az OTP-nél eléggé rugalmasak ez ügyben, vagy egyáltalán lenne ott bárki is, aki felismerné ennek a hirdetési formátumnak a mai világban betöltött jelentőségét.