( Hevi | 2017. 09. 18., h – 22:21 )

> Na kezdjük ott, hogy video call centerre valójában nincs is igény.

Kezdjuk. En azt mondom, hogy van.

Nem hiszem, hogy egyedul vagyok azzal, hogy Skype interjut direkt ugy kertem, hogy legyen videokapcsolat is. Sokat szamit a kommunikacioban a vizualis kontaktus.

De azert gondoltam rakeresek, megiscsak lehet, hogy en beszelek hulyesegeket...

Video chat provides the closest thing to a face-to-face interaction with a real life human being – without having to leave the comforts of home. This face-to-face interaction provides a more personable experience for the customer and can lead to a more meaningful relationship with the brand. In a time where many businesses use interactive voice response systems, video chat is a new, refreshing way for companies to be real instead of communicating through a machine.

Companies like Bank of America, Target, Hertz, E-Trade and American Express are rolling out one-click access to help via video chat. Providing instant access to friendly help can be a game changer in customer service.

link

> A fő probléma - ,ár azon kívül, hogy nincs is rá igény - inkább az, hogy amikor be videotelefonál a kedves ügyfél, akkor a kollega arcára "ne üljön ki a facepalm". Mert ha kiül, hát az szopó, akkor az ügyfél is látja a képernyőjén, hogy itt bizony ő hülyének van nézve.

Ezt megoldottak a McDonaldsban, az ettermekben, a minosegibb boltokban eleg regota. Az animalt karakternek megvan az az elonye, hogy egysegesiti az embereket, egy csinosabb kollega nem kerul elonybe a kevesbe jokepuvel szemben, es ahogy a jelenlegi rendszerben is, igy tovabbra is az lesz, hogy aki segiteni akar az ugyfelnek, attol az ugyfel elegedettebben tavozik, hatekonyabban tud ugyeket lezarni, ez pedig tobb bonuszhoz juttatja. Aki beleasit az ugyfel pofajaba, az valoszinuleg kevesebb bonuszt fog kapni, mint az aki mosolygosan kacsint elkoszoneskor.