Én el tudom képzelni, hogy én voltam a béna, de nem tudtam megoldatni velük azt, hogy a vásárlásaimról ne 4 munkanap múlva kapjak SMS-t valamint hogy a lemondott és tényleg ki NEM küldött számlalevélért NE vonjanak le postázási költséget. És ezek csak azok, amik a búcsúhoz adták meg a végső lökést. Érdekes módon más bankok ezt számlanyitástól tudták. Nincsenek nagy elvárásaim, de azért ha egy szolgáltatást nem kérek és ezért nem is nyújtják számomra, legalább a pénzt se szedjék be érte.
(Ja, valami elszigetelt eset, mert családban egyik ilyen se fordult elő más OTP-s ügyfeleknél, de ez engem nem vigasztal :))
Az már csak hab a tortán, hogy az ügyintéző nő gyakorlatilag röhögött mikor megszüntettem a számlám, hogy úgyis visszamegyek, meg a CIB meg fog szűnni, mit gondolok... hát nagyon nem szűnt meg.