( gelei | 2017. 05. 07., v – 11:45 )

> És lehet pont azért fogja otthagyni a szolgáltatót, mert kvázi hozzászokik valamihez, ami nincs is.

A többség nem, de a maradék is lehúz még 1-2 évet a szolgáltatónál – ellentétben az azonnal felmondással. Kész nyereség.

> Sosem lesz az algoritmus olyan okos, hogy az emberi agyafúrtságot előre kitalálja.

A közhiedelemmel ellentétben az emberek nem olyan találékonyak, mint gondolják. :) Dolgoztam szolgáltatónál, 4-5 archetípussal lefedhető az ügyfélbázis nagy része. Amikor te azt hiszed, hogy te vagy a májer, mert kicsavartál a szolgáltatóból ezer forint kedvezményt... nos, a szomorú valóság az, hogy két újabb évre lekötötted magad, és még a "kedvezményes" áron is vastagon megéri eladni neked a cuccot.

> Big Data valójában egy marketing bullshit

Nézd, vallási kérdésekbe nem akarok belemenni, de ha szerinted egy kvázi-korlátlan méretű adathalmazból nem lehet konkrét üzleti tervet csinálni, akkor nem értesz hozzá. Ez nem ciki, én is sokkal kevésbé ismerem a témát, mint szeretném, de nem is alkotok róla sommás ítéletet a hupon. :)