( uzsolt | 2017. 04. 06., cs – 18:42 )

hasznalja az osszes tanar

A necces rész nem a tanárok rábírása lenne, hanem a diákok rábírása.
Csak egy példa: szokott lenni feladat, hogy csináljanak ppt/doc "beszámolót" (fizika), és küldjék el email-ben. A feltételek közlésekor nyomatékosan felhívom a figyelmet, hogy figyeljék az email-üket, mert ahogy megkapom, 24 órán belül válaszolok. Ha ez nem történne meg, nézzenek utána, kérdezzék meg, megkaptam-e, stb.
Minden csoportban van egy-két diák, aki rossz email-címre küldi (pont helyett vessző, .com helyett .hu, egy betű kimarad, stb.). A poén: a mailerdémon küldötte levelet se látja, mert amint elküldte a levelet, lép is kifele. Nem is ellenőrzi, hogy tényleg írok-e vissza, ha nem kérdek rá a határidő előtt 1-2 nappal, hogy miért nem küldi, csak akkor derülne ki, ha az egyest írnám be.
Azaz: pl. az email-t sokan egyáltalán nem használják, belépni is max. azért lépnek be, nehogy megszűnjön.