( SzBlackY | 2017. 04. 04., k – 17:59 )

Hol túloztam?
Lehetőségek:
1) minden szoftver: te fogod eldönteni, hogy melyik szoftvergyártók etikátlan mocskok, ha nem vállalják be a retek hosszú supportot? Vagy... operációs rendszerre legyen lifelong support, alkalmazásra meg ne? Vagy...
2) minden verzió: te fogod eldönteni, hogy melyik verziók kapcsán etikátlan mocskok, ha nem vállalják be a retek hosszú supportot?
3) utolsó vásárló halála: mi az a pont, aminél egy XP support befejezést elfogadnál? Ha a te teljes élettartamodig: ha mindenki ezt követelné, akkor az azt jelenti, hogy az utolsó vásárló haláláig supportálni kéne.

aprópénzért

Ezt milyen számításokra, adatokra alapozod? A BadLock-os példánál már mutattam, hogy egy SMB szerverben egy CVE foltozása mennyi erőforrást emésztett fel egy friss és egy legacy kódbázisban. És az a Windows-nak csak egy komponense. Ráadásul az összes biztonsági funkció, amit az XP után vezettek be (pl. ASLR) az XP-ben nincs ott, így az összes hibát, amit csak ASLR nélkül lehet kihasználni _CSAK_ az XP-n kellene javítani.

BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)