( hajbazer | 2017. 04. 04., k – 15:38 )

Nincs arányban az éves custom support gépenkénti díja az XP eredeti árával.

Nem kerülne ennyibe az éves custom support, ha elengendő embert (pl. a 2014 áprilisában még 26%-ot kitevő felhasználóközönséget) megkérdeztek volna és azok között osztanák el.

Nem etikus lelőni egy olyan rendszert, amit az egész világon a számítógéppel rendelkezők negyede használ.

Pláne nem etikus ezt úgy megtenni, hogy a rendszerükben a saját hibáikat nem hajlandóak kijavítani.

Üzletileg sem etikus azért fizetnem, hogy a saját hibáit pénzért javítsa, holott én egy gyorsnak és stabilnak marketingezett rendszert vettem le a polcról 2005-ben.

A hivatalos custom support nem jár mindenkinek, hiába fizetek érte, tehát a felhasználói alkalmazások - amik fejlesztői nem fizetnek custom support-ot - nem lesznek már rá támogatottak. Ezáltal az operációs rendszer, mint felhasználói programokat futtató rendszer értéke csökken, míg a custom support évenkénti összege nő.