( SzBlackY | 2017. 02. 12., v – 20:17 )

Utálni fogom magam, amiért ezt bármilyen kontextusban pozitív példaként hozom, mert személyes véleményem szerint koncepcionálisan el van... és usability fail az egész, de a felsőoktatásban több intézmény is használ egy webes szoftvert a változatos tanulmányi ügyek intézésére (a maradékos osztás a "maradékos osztás maradékát visszaadó?" művelet angol neve...). Az speciel egy az egyben ez, Béla beadja a megfelelő űrlapon, hogy mi a nyűgje, átfut 3-5 ügyintézőn és bizottságon, valaki a végén hoz egy döntést, beírja, hogy márpedignem, és Béla kapja róla az e-mailt.

De az ÁNYK/Abev is gyakorlatilag ugyanez: strukturált űrlap, beküld, örül. Nem lenne nagy művészet mondjuk rákötni egy jBPM-re (vagy akármilyen process modellezőre), hogy gyártsa le és postázza automatikusan a beadott anyagokról a határozatot (az más kérdés, hogy a bürokrácia nagy részét ki lehetne rúgni, ha automatizálva lennének ezek a dolgok...)

BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)