( hendrick | 2017. 01. 09., h – 15:21 )

Jogi szempontból: A webshopon volt egy ajánlat, végig lett klikkelve a vásárló részéről, aki fizetett a felajánlott szolgáltatásért. Az, hogy a fizetés utáni redirect nem működik akármilyen ok miatt, attól a vásárlás megtörtént. Technikai jellegű a probléma. Igen tudom távollevők között kell visszaigazolás is... de semmi alapját nem látom annak, hogy ezt a webshop egy timeout után a sikeresen beérkezett banki tranzakció alapján ne igazolhatná vissza a webshopba és küldhetné ki az értesítőt, és indulhatna a dispatch.
Más külföldi webshopokban ez már jópárszor megtörtént a nélkül, hogy bármit bele kellett volna avatkozni. Sőt még a magyar tesco online felülete is csont nélkül átmegy ugyanezzel a pluginnel.
Nem vagyok egy webshop guru, csak azt látom, hogy a "nagyok" fel vannak készülve erre a pluginre, a "kicsik" meg elhasalnak - eddig egy.