( persicsb | 2016. 09. 25., v – 09:13 )

A jó (meg a minőség) az relatív dolog. Minőség az, amit a vevő annak tart.
Lehet mérni a Google jóságát a keresési eredmények átlagos relevánsságában, a kiszolgálás gyorsaságában, de lehet mérni privacyban is.
Van akinek a DuckDuckGo minőségibb kereső, mint a Google, a privacy miatt.
Ez teljesen szubjektív dolog. Minőség az, amit a vevő annak tart.
Másik példa: a Parker toll is minőségi, és a Signetta is. Ez utóbbi tökéletes olyan helyekre, ahol a tollak gyakran eltűnnek, elhagyják őket, stb. Itt a minőség része az, hogy olcsó, eldobható tollakról van szó.
A minőség (jóság) totál relatív fogalom.

Viszont egy befektető ezt (mivel szubjektív dolog) pont leszarja. Neki a profit számít, ami viszont objektív dolog.