( seferbt | 2016. 08. 26., p – 11:34 )

Már ha tud/akar valaki kártyával fizetni. Pláne online. Na, az a halál. Mai napig belefutunk abba, hogy:
- az ügyfélnek bankszámlája ugyan van, mert cégként kötelező, de bankkártyája nincs.
- van bankkártyája, ha nagyon muszáj használja is, de max készpénz felvételre, fizetni, pláne neten, na arról szó se lehet, mert ördögtől való.
- netbankja nincs vagy ha van is, nem hajlandó használni. Inkább bemegy fiókba, és leadja papíron az utalási megbízást, még ha 3x annyiba is kerül + baromi sok idő. De az a tuti, mer'vanrólapapír...
- PayPal? Felejtsd el! Sokan már ott elvérzenek, hogy minimálisan kéne hozzá angolul beszélni. Meg amúgyse bíznak benne, meg különben is.

Egyébként mióta bevezették a Giro2-t, azóta 4 órán belül illik célba érnie az utalásnak legrosszabb esetben. bár a MÁK-nál futottam bele, hogy ott ezt nem használják, ott még mindig a következő értéknapos utalás a menő...