( ozs | 2016. 08. 01., h – 17:34 )

Nem. Az 5 nap ingyenesség nem kevés.

De két oldalról is megközelíthetjük a felvetést:
1 - Ügyfél: Nyilván minden ügyfél szeretné, ha minél több szolgáltatást és/vagy mást minél olcsóbban, minél tovább kaphatna meg; esetleg ingyen.
2 - Szolgáltató: Szeretné a lehető legtöbb dolgot értékesíteni a portfóliójából egy-egy ügyfél részére a legkevesebb idő=pénz kiesés nélkül.

Valószínűsítem, hogy láttad az írásomban a szmájlikat.
Viszont az is nyilvánvaló, hogy a nevezett szolgáltató jó kis reklámot kapott itt a HUP-on. Nem elvitatva az elégedett ügyfelek által közölt információk tényszerűségét! Amiért ezúton is gratulálok valamint kitartást és további számtalan elégedett előfizetőt kívánok! Sőt! Lehet, hogy hamarosan én is bővíteni fogom az elégedett ügyfelek táborát.

A felvetésem igazából hipotetikus és poén szintű volt (reagálva a sok pozitív róluk zengő hozzászólásra), de mint tudjuk, minden viccnek a fele igaz. De a Mi lenne, ha... ezért megszólalt belőlem, mint "régi" HUP-os.

---
Lehet, hogy kívül szőke vagyok, de belül sötét, oké?!