( chx | 2016. 07. 18., h – 16:01 )

Senki se mondja már nekem hogy az IT-s meló, hogy oda nem való embereknek fél órán keresztül kell magyarázni miért tud root írni egy fájlt akkor is, ha nem ő az ownere :) Ez nem IT-s meló. Én elfogadom ha így működik a business, csak ne a sysadminnak kelljen már ezt csinálnia. A network-ös meg a DBA pár szóból is értenek, nem kell órákon keresztül imádkozni hozzájuk azért hogy kinyissanak egy portot a tűzfalon, vagy éppen megmondják egy tablespace méretét.

A villamos szakembernek se az a dolga, hogy általános iskolás gyerekeknek elmagyarázza mi az áram. Skill van, csak nem szeretem használni mert amúgy tök fölösleges időpocsékolás. Kollégákkal szót értünk fölösleges szócséplés nélkül is, csak a papírkutyákkal van ez a beszéljünk 3 órát egy 10 perces munkáról hozzáállás. És nem, nem érzem hogy a sysadmin munka erről szólna, pl. sales-nek jobban menne ez imho.

____________________
echo crash > /dev/kmem