( end | 2016. 04. 09., szo – 10:25 )

Kicsit "visszakanyarodtam", hogy visszajelzés legyen a megoldásról... (A rendszert nem kellett újrahúznom. Windows-oknál, az utóbbi 10 évben nem emlékszem, hogy valaha is tettem volna ilyet. Szoftver nem pusztulhat el..! Különösen nem egy "egyhetes" telepítés...)

:-)

A hiba forrása, egy korábban telepített 2010-es "MS-PP Viewer" lehetett, "unistall" után egy telepítési javítással, az Office szépen befejezte a telepítést. Ezután már tökéletesen használhatóvá vált. /Csak akkor már nem láttam a "fától az erdőt", és nem voltam "elég", a saját korábbi lépéseimet illetően. Ritkán, egy kis "hátradőlésre" szükség van, - végiggondolni, - milyen "ütközés" merülhetett fel./

Végül is csak azért írom ezt le így utólag, hogy önmagában a partició-"shrink" nem okozhat szoftvertelepítési problémákat, vagy legalább is, én nem találkoztam konkrét ilyennel. (A vázolt telepítési módszertől sem kell félni, mert eddig is működött vagy 50 gépen... - És azóta is csináltam már párat.)

Az viszont igaz, hogy az "Office"-telepítőnek nem kéné "fönnakadnia" pl. egy saját fejlesztésű, korábbi "MS" alkalmazás okán. - Természetesen, itt is "azonosítási" problémára gondolok, mert a szoftvervédelem nem tudja elkülöníteni a "warez-office" jelenségtől a free "MS Viewer"-t..? (Erre utalhat az, hogy a szoftvervédelmi szerviz mindannyiszor leállt a telepítési próbálkozások során. - De ezt cáfolhatjátok, ha nagy butaságot állítok. - Korábban tapasztaltam, hogy a WU bizonytalankodott a "viewer"-ek vonatkozásában, hogy teljes értékű "Office"-el van-e dolga, vagy sem.)

Mégegyszer megköszönöm mindenkinek a segítségét, sok elkövetett hibára mutathat rá, bár nyilván, mindenkinek a saját tapasztalata, módszere, hibája a "legkedvesebb". (Szivatni igazán, csak magát tudja az ember. - De ilyenkor lehet szembesülni saját tudatlanságunkkal és egy rendszer végtelen lehetséges hibaforrásaival. - Az a "sikerélmény", ami nem pusztít el, megerősít.)