( nvik | 2015. 11. 17., k – 00:37 )

Bank.
2 aláíró van, és 3 jogosult csomagot összeállítani.
Matathatnak egymás csomagján, Electra engedi. Ezért hívják banki terminálnak....
Persze, lehet 1 windows, és RDP-vel, de akkor megint csak ugyan azt mondom, hogy NEM lehet üzleti életben megkerülni a windowst....
Btw, egyébként nálunk is így van, ne aggódj, OSX desktopok vannak, és az ügyviteli stuff-hoz meg az Electrához van virtualizálva (több) windows, és hivatalos Microsoft Remote Desktop klienssel oda csatlakoznak az userek...

2. Symbol van. De jöhet a tipp, érdekel, hogy milyen JÓ ügyvitel/ERP van !windows-ra.

"A dolognak sztem azért nincsen jelentősége, mert ha olyan ügyviteli programot használtok, amely igényli a windowst, attól még simán csatlakozhatsz a szerveren futó windowsos programra egy vékonykliensen futó Linuxról... tehát csak annyi a különbség, hogy a szerveren több virtuális géped lesz, ha akarod, mind lehet windows. A usernek tökmindegy, hogy az asztala alatt egy komplett PC-van-e vagy a monitorja hátuljára szerelve egy tenyérnyi, RDP-t indítani képes, SD kártyáról bootoló Linux."

Nem ez volt a lényeg, hanem az, hogy azt mondtam, magyarországon, üzleti szférában a windows kikerülhetetlen a bank és az ügyvitel miatt. Az részletkérdés, sőt irreleváns, hogy virtualizálva, avagy fizikai vason.