( SzBlackY | 2015. 11. 05., cs - 14:53 )

ha az alkalmazott azzal jobban dolgozik.

És itt (is) van a kutya elásva: ez mérhető és bizonyítható, hogy minden esetben így van?
És abban is biztos vagy, hogy az MS Office nem fog lefagyni, nem fog tönkretenni dokumentumokat és semmilyen kompatibilitási problémát nem kell vele megoldani? Mert ez is ugyanúgy a 3-5000 Huf-os óradíjjal kieső idő, amit a számításban kifelejtettél.

Legyen x_0 a "Nem megy ez a szar LO" idő órákban, x_1 a "Nem megy ez az a szar MSO" idő órákban.
Innentől kezdve (ha nem veszel LO-ra supportot) x_0 * 5000 illetve x_1 * 5000 + 66141 a három évre levetített költség. Ezeket kell összehasonlítani.

BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)