( Hydro | 2015. 10. 22., cs – 16:34 )

Digi "megbízhatóság":
4 éve vagyok előfizető náluk. Csak azért nem váltok, mert nincs más a házban. Csodálatos kábelmodemes net 4/1 Mbitel. Az első 1,5 évben tényleg nem volt semmi gond velük. Másfél év körül egyik reggel munkába menet látom, hogy a lépcsőházban nyitva a digis doboz, szerelnek valamit.
Este hazaérek, nincs net.
Felhívom üf.-ot bejelentettem a hibát, külön jeleztem neki, hogy "reggel láttam, hogy voltak itt digis emberek, szereltek a szekrényben, nem az lehet az oka?", Felírták a hibát, mondták hogy 72 órán belül elhárítják a hibát, hívni fog a szerelő mikor jön. 4 nap múlva felhívtam, hogy "akkor most mivan, mert nemhívott engem senki". Hát ők nem tudják, "leküldték a szerelőnek" a hibát és tényleg nem foglalkozott vele, látják ők is. "Holnap biztos menni fog." 6. nap újra telefon, hogy nem igazán ért ide senki. "Akkor holnap most már biztos ott lesz". 7. nap eltelt, 8. nap is... 9. nap érkezett egy számla tőlük, gyorsan fel is hívtam a számlareklamációt, hogy akkor ugye ezt a csekket viccnek szánták-e. Nem igazán értették, aztán elmagyaráztam nekik, hogy jópár napja nincs is szolgáltatás, akkor megint mondták, hogy igen látják a hibajegyet, 72 órán belül... k%@*! 'nyád azt!

Na de csodák csodájára, 12 nap múlva megjelent a házban egy szerelő, hogy hát átkötöttek valamit a dobozban és tudja mi a hiba, most leszerelné a szűrőt és utána menni fog!

Kérdeztem, hogy ezen 12 napig gondolkoztak? Azt mondja, hogy "Neeem, csak megvártuk míg többen is jelzik a házból, hogy ne kelljen egyesével kijönni mindenkihez akinél ez gond." ...

2,5 év után kitaláltam, hogy akkor ideje fejlődni, megrendelem a 8/2-es "legnagyobb" elérhető csomagukat. Csak a csomagváltás tartott 30+15 napig...
Miután megtörtént a 4/1-es netemből, nemhogy több, hanem kevesebb lett. Ilyen 2-3/0,1-0,2 Mbit.
Hibajelentés, szokásos 1 hét után megjelent szerelő, kicserélte modemet, és lám, lett 8/2.

Pár hónapja volt egy nagy vihar 6. kerületben, mikor se áram, se net, se semmi nem volt. Azóta a net naponta lehal félórákra. Hetente bejelentem nekik, mindig jön a "látjuk a hibát, kollégák elhárítják 72 órán belül". Ezután kb 2-3 napig megy rendesen, majd újra előjön a hiba. Ekkor megint bejelentem és indul a körforgás előröl. Ezt úgy eljátszottam velük 6 héten keresztül, most már meguntam.

Úgyhogy jelenleg a 8/2-es net jobb napokon bír 3/0,5-1 Mbitet. Átálltam mobilnetre, mert még RDP-zni se lehet normálisan digin.

Hát ennyit a nagy megbízhatóságról.

- - - - -
XetHost