( muszashi | 2015. 10. 04., v – 12:59 )

Válasz mrceeka üzenetére

Mármint "értékesítsem tovább a felhőjüket" mint egy közé állva a szolgáltató és a cég közé? Valami ilyesmire gondolsz?

Lehet valami ilyesmi lenne a helyes irány. A gond tán az lehet, hogy túl paranoid vagyok, de nem nagyon bízom senkiben. Ha kiadom a kezemből a vas felügyeletét akkor kiszolgáltatott leszek a szolgáltatónak? Hogy magyarázom meg az ügyfélnek, ha épp nem elérhető? Ha adatvesztés van? Lennének még ötleteim. Ha enyém az üzemeltetés 0-ról, akkor minden felelősség az enyém, de igyekszem úgy csinálni, hogy ne legyen galiba. Ha bekerül a képbe még valaki, akkor bizonyos esetekben a fejemre is állhatok, de akkor sem fogom tudni megoldani a gondot, ha az a szolgáltatónál van. Az ügyfelet meg nem érdekli, hol a hiba csak menjen. Ez meg tök jogos és mivel én vagyok a rendszergazdájuk teljesen jogosan baszogat engem csak én meg ilyen esetben sokat nem tudok tenni, ha mondjuk a szolgálató nem oldja meg a gondot.

--
Rózsár Gábor (muszashi)