( _Franko_ | 2015. 05. 18., h – 08:17 )

"PC-n meg Facebookon."

Igen, vannak kis számosságú példák, ahol csak PC-re és Facebook-ra jön ki a játék. A trend viszont a mobile first. Ha tetszik, ha nem. Ha elhiszed, ha nem. Próbálj már legalább értekezni más játékfejlesztőkkel vagy mérd ki, én megtettem mindkettőt.

"foleg annak fenyeben, hogy ahogy irtad, azert mobilra nem egyszeru jo teljesitmenyt ado, jo grafikaju jatekot csinalni"

HTML5 alapokon nehéz. A végtelen számú OpenGL keretrendszerrel könnyű. Tényleg nem érted vagy nem akarod érteni?

"Gacivs... en megertem, hogy te csak ezt ismered, de ettol meg nem lesz hitelesebb."

Nem csak ezt ismerem... de annyival többet tudok Nálad, hogy nekem legalább van élesben két játékom is, amivel több százan játszanak és több ezren kipróbálták... :)

"Honnan a tetubol tudjam, hogy a _te_ jatekod miert nem lett sikeres?"

Leírtam egy csomó helyen: mert még nincs kész és tervezetten tartom alacsonyan a játékosok számát, hogy a support és operation feladatok helyett a development legyen a hangsúlyos, mert kevés időm van és azt hatékonyan szeretném eltölteni. Másrészt én sikernek tudom értékelni, hogy egy félkésznek se mondható játékkal is játszanak és követelik a fejlesztést:

'This app is in development. It's still fun to play and see it change, give feed back etc. If you are new to it be patient as it is still in development. Have fun playing.'
'I wonder why no one made many handheld MMOs before. Because this is great! It really reminds me of the PC classics, only now in the palm of my hand.'
'Hmm... I'm getting a good feeling that this game will soon be successful... Please keep updating it, don't just abandon it. I really like this kind of games... Don't let us down ;)'
'Dear developers add the application Russian language is very interesting application.'

Nem sikeres? :)

"Azert, mert szedulok, meg nem korulottem forog a vilag."

Ezen gondolkodj el Te is.

--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home