( Zahy | 2015. 01. 15., cs – 09:15 )

Természetesen a userek miatt van - értsd a felhasználók "innen-oda" állítása érdekében. Pl. elképzelhető, hogy ha valaki mást se hall, mint hogy a Google már megint mennyi hibát talált az MS rendszerében (fordítva meg nem), akkor a legközelebbi kütyü beszerzésekor nem wines laptopot, hanem mondjuk Chromebookot választ. Nagyon sok egyszerű felhasználó van, aki nem játszik, nem kell komoly prezentációkat csinálni, stb, ezért aztán az a rendszer is kielégítheti az igényeit.
Azaz ez is bőven belefér a reklám kategóriába - hasonlóan a "hagyományos mosópor"-hoz.
Hosszú távon pedig az is bőven elég az én boldogságomhoz, ha javul a fejlesztéskori tesztelési metódusa X Y és Z cégeknek, és igenis nehezebben előidézhető, nehezebben kihasználható hibák maradnak a kódokban és jobban átgondolt protokolokat fejlesztenek.