Az áruházak "saját márkás" mobilszolgáltatásai versenyképesek az anyaszolgáltatóéval.
Példa: A TESCO-ban van neves magyar tejipari cég által gyártott kaukázusi kefir 199 Ft. A mellette lévő polcon ugyanolyan paraméterű TESCO saját márkás kefir aminek a dobozán ott a felirat, hogy ugyanaz a tejipari cég készíti. Az utóbbi csak 169 Ft. Pedig ugyanaz a tejipari cég csinálja mint az előzőt. Tulajdonképpen csak a dobozra van más márkanév írva.
A mobil szolgáltatások esetében még az is hozzájön, hogy némileg más a szolgáltatási csomag tartalma. Így van ami a TESCO Mobilnál jobb van ami a T-nél. De ugyanez van a Blue és a Telenor esetében is.
Rengeteg vezetékes szolgáltató is van, akik a nagy tételre vonatkozó szerződés miatt nagyker áron kapják a Telekomtól a szolgáltatást és kisker áron adják tovább a végfelhasználóknak. Az ő kiskeráruk gyakran alacsonyabb, de sohasem magasabb mint a Telekom fogyasztói árai.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox