( atomjani | 2014. 07. 05., szo – 07:39 )

A kedvenc játékom a Rise of Nations volt. A fejlesztések, a korszakok váltása, az építés és még a harc része is jó volt. Meg ez a térképen az országok támadása is jó volt.
Azt sajnáltam, hogy a korszakok kb a jelen időig tartott és talán túl nagyok voltak az átmenetek. Az Empire Earth mintha itt jobb lett volna, de a grafika és játszhatóság terén nekem nem jött be.

Nézd meg a Castle TD várvédős játékot, hogy ők hogyan csinálták. Elég nagy épületek, egységek voltak, rájuk lehet szépen bökni és mozgatni.

Szerintem ha sem grafikailag, sem funkcióban nem ugyanaz, mint pl a Rise of Nationsban, akkor nem a másolásról lesz híres. Azt javaslom, hogy te építsd fel a korszakváltásokat, a fejlesztési rendszert, a grafikai részt, a harci rendszert stb. A termelői lehetőségekkel is lehet kezdeni, melyeknél fontos tudni, hogy melyik milyen korszakban érhető el. Rengeteg termény, ásványi anyag, morál, előfeltétele lehet, hogy mi kell minek az építéséhez, gyártásához, mert van napraforgó olaj is, só, mészkő, bauxit, agyag és porcelán stb. Egységeknél mentős egység is lehet. Kovács műhely is lehet, ezzel növelhető az olyan harcosok, harci eszközök max száma, amelyekhez kovács munkája is szükséges. Később áramforrásra is szükség lehet, mint a nyersanyag esetén. Csak erőművek állítják elő.

Szívesen tesztelek. Vagy mentési lehetőséggel vagy pálya teljesítési idő meghatározásával érdemes lehet úgy csinálni, hogy fél órát vagy néhány órát is tudjak játszani és haladjak. Mikor mennyi időm és kedvem van hozzá.
Mivel multis, a pályáknál esetleg be lehetne állítani a korszakoknál, ha akarsz korszakváltást, hogy melyik korszaktól mely korszakig tartson, a váltási idő pár óra vagy hónap legyen, a pályába mely korszaknál lehet beszállni és épp hol van. Nálam a RoN esetén az volt a baj, hogy sokat kellett várnom, hogy kapjak egy multis pályát és volt hogy a megszakadt kapcsolat után cseszhettem az egészet.
......................
Egymás segítésére még: http://pc-kozosseg.com