( bviktor | 2014. 06. 10., k – 13:23 )

A konzol lenyege, hogy egyseges a hardver, amibol kapasbol 2 hatalmas elony szarmazik:

- a user nem kenyszerul HW upgrade-re allandoan, nem szaggat, nem fagy, nem gondolkozik a kompatibilitason, nem is akarja erteni, csak betenni a lemezt, vagy megnyomni a download gombot

- a fejleszto sokkal melyebben eri el a hw-t, ami altal sokkal hatekonyabb lesz a futas, ami altal sokkal tobbre lesz kepes a jatek

Igy hirtelen. A SteamOS pont ezt az egyetlen fontos dolgot nem tudja nyujtani, hiszen boldog-boldogtalan fog epiteni mindenfele hardvert, es erre dobjak ra a full hulladek OS-t a bugos VGA driverekkel, meg az emulalt Windows-os jatekokkal. Kabare.

U.i.: egyebkent az Xbox One pont nem polcrol levett alkatreszekbol all, ugyanis az AMD kicsit specko chip-et fejlesztett le nekik. A Sony-e elvileg nagyjabol "standard". De most nem ez a lenyeg.