( ggallo | 2014. 02. 19., sze – 13:53 )

Rendben, akkor a hirdető nem ért hozzá, dilettáns.
Viszont - hogy mindannyian tanuljunk ma valamit - itt a feladat (amire a fenti megoldás is születhetett akár), Te hogyan csinálnád, ha a főnököd/ügyfeled ezt kérné:

- adott a céges Request Tracker, abba érkezzenek a jelentkezések, hogy a megfelelő személyek lássák, értesüljenek róla,
- minden jelentkezés kerüljön be, automatikusan semmit se hagyjon figyelmen kívül a rendszer,
- az RT ticket összesítő listában látható legyen a jelentkező teljes valódi neve.

A teljes név láthatósága a ticket listában szigorú előírás. Nem jó az e-mail "From" mezője vagy egyéb, az e-mail címből visszakereshető információ, mert az nem biztos, hogy fedi a valóságot (mindenki olyan e-mail fiókból küldi a levelet, ami tetszik neki, nincs előírva). Az a név szükséges, ami a CV-ben is szerepel. CV formanyomtatvány nincs, mindenki olyant küld (csatol) amilyent akar, amilyen fájl-formátumban tetszik. E-mail forma nincs, mindenki olyant küld amilyent akar (ezen belül plain text, HTML, RTF egyaránt jöhet).
Sajnos élő munkaerőt nem tudunk biztosítani a beérkező levelek elő-feldolgozására, emberi közreműködéssel így nem oldható meg, hogy valaki kikeresi a beérkezett anyagból a nevet kézzel, és a szerint módosítja a ticket-et. Viszont gépi erőforrás annyi van amennyi csak kell. Ha írsz a feldolgozáshoz parser-t, futhat annyi CPU-n és ideig, amennyin és ameddig csak kell.

Hogyan oldanád meg ennél profibban?