( BZoltan | 2013. 09. 05., cs – 12:45 )

Vitatkozzunk :)

De szerintem az nem érv, hogy azért nincs, mert nincs... mert ha lenne akkor lenne :)

A mobil piacon és iparban ennél összetettebb mechanizmusok vannak. Jelenleg minden gyártó óriási nyomás alatt van, hogy a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legtöbb divájszt adjon el, a lehető legnagyobb árréssel. Ebbe a szemléletbe nem biztos, hogy beleférnek a niche szegmenseket megcélzó alacsonyabb példányszámú eszköz.

Ráadásul a legnagyobb baj az az, hogy egy korporét környezetbe szánt VPN-nel körbebástyázott munkaeszköz az nem túl jó reklámhordozó. Sőt, kimondottan rossz. Ugyanis a munkaeszközre nem töltesz le tucatnyi fingóalkalmazást és egy munkaeszközön nem is látezik az in-app-purchase.

No és azért az sem érdemes elfeledni, hogy ma a mobil piac egyszemélyes meghatározó szereplője a Google.. ami pedig nem más mint egy marhanagy reklámügynökség. Nekik nem az innováció a céljuk (ez egy kamu volt amit az HR vezetőik találtak ki, hogy elcsábítsák a legjobb mérnököket), hanem az, hogy minél több helyre jusson el minél több célzott reklám. Ugye mindenki tudja, hogy miből is él a Google?