Ez baromira nincs igy. A forgalom sok mindentol fugg, peldaul attol, hogy mekkora az uzleted lehetseges vasarloinak a szama. Egy budapesti, Nagykoruton levo uzlet es egy bacsbokodi kisbolt vasarloi kore teljesen mas. Ugyanigy mas a ket uzlet vasarloi korenek vasarloereje. Ez mind-mind befolyasolja azt, hogy mennyi az a lehetseges mennyiseg amit el tudsz adni, es azt is, hogy mennyi az a penz, amiert meg ezt a mennyiseget megveszik toled es nem mennek az a konkurrenciahoz.
Olyan nincs, hogy piaci ar ala pozicionalja magat, legfeljebb az van, hogy olcsobb, mint a konkurenciaja. Ettol meg a konkurenciaja is sikeres lehet. Gondoljunk csak a Tesco/Spar/Auchan es tarsaira. Attol, hogy a Lidlben a legolcsobb a soskifli, attol meg a Tesco a legnagyobb forgalmu kiskereskedelmi vallalat.
Nem csak attol lehet valami sikeres, mert olcsobb, mint a konkurenciaja. Attol sikeres valaki, mert eleri a kituzott celjait, a vallalat eseten ez a profitmaximalizalas.