( pozsy | 2012. 10. 04., cs – 14:59 )

Sziasztok,

Köszi az eddigi hozzászólásokat, várom a további meglátásokat :)

Tegyük fel, hogy a szolgáltató a jelszavakat önként átadja (illetve a fenti jótanácsokra hallgat), de ez a rendszer üzemeltetéséhez kevés. Nem feltétlenül elengedhetetlenül kevés, mert a jelszavak birtokában, sőt akár azok nélkül is tovább lehet vinni bármit, ha kellően tapasztalt az új üzemeltető, de az ügyfél értelmezése az, hogy ilyenkor ez akár már károkozás stb. Tegyük fel, hogy dokumentációk nem léteznek (vagy ha bármi is létezett, azt a régi üzemeltető teljesen önszántából, saját hatáskörben, saját maga költségén, magának készítette), a szolgáltató pedig nem akar (még külön megbízás keretén belül sem) konzultációt/oktatást nyújtani, és erre nem is kötelezhető a szerződés alapján. A kérdés az, hogy mi minősül károkozásnak, vagy bárminek, amiért a szolgáltató felelősségre vonható.