( lgb | 2012. 08. 02., cs – 10:57 )

Van olyanja, ok, hivjuk ugy, de en mindig ugy gondoltam, hogy annak minnel nagyobb erteke csupan azert fontos, mert klasszikus CRT eseten zavarja a szemet a villogas, amivel a kepfelepites jar (ahogy az elektronsugar vegigfut ugye, 100Hz-es CRT-s TV sem attol jobb a szememnek mert "folyamatosabb" - ok ott eleve az adas is ua amit vesz -, csak nem villog annyira). Pont ezert pl LCD-nel mar nem is ertettem miert lenyeges ez egyaltalan, tekintve, hogy mas elven muxik mint a CRT es ilyen effekt nem lep fel, ami zavaro [kepfrissitesi frekvenciatol fuggetlenul].

A masodik reszt nem teljesen ertem: attol hogy X fps-sel jelenik meg a "scene", attol meg lehet ettol fuggetlen, hogy milyen latency-vel, sebesseggel stb tud a szerver es a kliens kommunikalni, az fps csak a megjelenites szempontjabol jon a kepbe, hogy jon ide a halozati kommunikacio?

Mondjuk tenyleg soha nem jatszottam ilyesmikkel, szoval ezert van, hogy hulysegeket kerdezek :)