( haga | 2012. 05. 22., k – 19:07 )

Na igen egy jól belőtt rendszer. Ezt szeretem én is amikor valaki jól megcsinált rendszerét vehetem át fillérekért, és még dolgoznom sem kell vele :).

BTW volt ilyen amikor egy jól belőtt rendszert átvett egy másik cég, majd két nap múlva kaptam a telefont, hogy mégis mi a franc történhetett, mert hogy hát furcsán viselkedik a szerver, lassú, eltűnnek fájlok stb. A probléma az volt, hogy mikor átadtuk a rendszert a leendő rendszergazda átírta a jelszót, és hát nem a legbiztonságosabbat adta meg neki :). Ők sokat spóroltak rajta.

Mondjuk persze van akinek így megy, mint nektek, hogy van szaktudás, és olcsón van sok rendszere, de mi van akkor, ha egyszerre döglik be 3-4 rendszer? Akkor kicsit megnövekedik a várakozási idő nem? Azért 1 guru meg 1st level ilyenkor elég kevés tud lenni. Nem a napi problémákra kevesek, mert sok mindent lehet automatizálni, de mikor gebasz van akkor gebasz van, és lehet szelektálni, hogy melyik ügyfél SLA-ját sértsd meg. Persze lehet ehhez mérten vállalni az SLA-t, de akkor meg mégis csak kevesebbet nyújtasz, mint az a másik drágább.

Off: A kiskereskedésnél, meg az tényleg egy codegen táp egy gépben az oldalatokon? Vagy coolermaster? (bocs a trollkodásért, de muszáj volt :) )