( locsemege | 2012. 04. 11., sze – 19:52 )

Igen, mert gondolom, a különböző irodákban hasonló feladatokra készültek funkcionálisan igen hasonló megoldások. A helyi implementációkat megnézve nyilván kialakult egy specifikáció, így vélelmezem, egyetlen programba integrálhatták az összes elvárt funkciót. Nyilván nagyobb feladatra kell a support segítsége, a fejlesztés nem az ügyintéző dolga, viszont az szerintem nem baj, ha igyekszik megkönnyíteni a tevékenységét.

Ami a fontosságot illeti, nekem jöttek azzal a kéréssel gyártástól, hogy ne olyan legyen az anyaglista, amilyent leadtam, s amelyben összesítve szerepelnek alkatrészek érték szerint, hanem tételesen legyen szétszedve, de összesítés legfeljebb érték és tokinfó egyezés szerint lehet, mert így meghülyül, aki felprogramozza az ültető gépet. Na most ezt ki a fene oldja meg, ha nem én? Eleve, kis cégnél nincs erre support, de ha lenne, akkor addig, amíg az eszköz elkészül, nincs gyártás. Nem biztos, hogy ez a jó út.

Írtam rá egy awk scriptet, kipottyant valami eredmény, másnap reggel az anyagbeszerző már küldte is tovább az ültetőkhöz, akiknek kisimultak a ráncaik.

tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE